the state of emergency

Friday, August 31, 2007

he said

برای زن هرچه هست٬شب است.ء لامارتین

3 Comments:

  • At 12:10 AM, Blogger 4040e said…

    : )

     
  • At 4:17 PM, Blogger بوی سیب said…

    mesle range mard ghahve eeye????

     
  • At 11:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    صدای ناخوشم گاهی،
    می نشیند بر گوش های نازنینت، سخت است، می دانم،
    من دراین تاریکی شب، می کنم ناله،
    گاه آهی می کشد اشکم، حسرت و دلتنگی ام، گاه می خواندم ناله،
    آری، می نشیند، من شنیدم،
    لیک بر دلت هرگز نباشد زنگشان،
    آرزویم این نیست،
    یاد مهرت همچنان باقی است،
    داستان دیدار است،
    هرگزش پایان نیست،
    چشم هایت اما، لبخندشان،
    هست همیشه در یادم، برقشان،
    (آشنایم من)،
    (با زبان تو)،
    (با همانگونه کنایت های پر معنی ات سخن می کن)،
    (چشم ها در راهند زنده کاروانی را)،
    (آن گروه از بیم گرگان، آتش خود را)
    (نمی دارند خاموش)،
    (سال ها ماند به چشم تو)،
    (که در آنی با خیال من جا کرده)،
    .که در آنی با خیال من جا کرده

     

Post a Comment

<< Home